lauantai 17. lokakuuta 2015

Home home

Homeileminen homessa eli kotona loppuu vihdoin huomisen jälkeen, kun mä meen töihin ekaa kertaa yli kuuteen viikkoon! :D Hui! 
Vaikka seinät alkaakin kaatua päälle tällä lailla pidemmän päälle, niin oon silti henkeen ja vereen kotirotta. Ja kotirottailusta tekee huomattavasti huiskeampaa se, jos kotona viihtyy. Niinpä mulla onkin ikuisuuden kestävä sisustusprojekti, joka ei näillä näkymin lopu koskaan. Oli se sitten uusi matto, sohva, uusia kynttilöitä, pelkkiä kukkia, hyllyjen poraamista tai sohavkankaan uusiminen, on mulla aivan varmasti jotain meneillään joka viikko. Ja miettikääpä kun oon tuijotellut täällä pääni puhki näitä seiniä niin kuinka paljon ideoita tuossa kuuden viikon ajassa saakaan? :D 
Valo (joka on poikien kanssa Haloo Helsingin keikalla humpsuttelemassa) sanoo aina että ollaan Mikin kanssa samanlaisia - järjestelijöitä. Aina kun Mikin jättää meille yksin, on kotiin palatessa ainakin koko kenkähyllyn sisältö vaihtanut paikkaa, ja kaikki mihin se koira on ylettynyt, on siirtynyt kummallisesti yleensä mitä eriskummallisimpiin paikkoihin. Sama, kun Valon silmä välttää, oon mä saattanut vaihtaa kaikkien huonekalujen järjestystä kolmeen kertaan ja asetella kaikki rakkaat koriste-esineet, lehdet, kukkaset, taulut, kynttilät ja muut irtotavarat uuden feng shuin mukaisesti hehe. 

Nojoo, tähän lisättäköön enää, että h&m homessa oli kivoja juttuja, jotka selvästi kaipaa mun järjestelevien kätösten käsittelyyn.. 

Tunnelmallisia himailtoja kaikille ja taas tasapuolisesti!  

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti