maanantai 5. lokakuuta 2015

"Larssoni sais päivitellä taas blogia"

Tattista vaan, Empun huomautus huomioitu! 

Oon vieläkin sairaslomalla, ja käväisin tässä välissä taas sairaalassa oleilemassa edelleen aika kovien kipujen takia. Sen vuoksi blogikin on viettänyt hiljaiseloa jälleen kerran. Hupsis!

Ja tämän hitaan toipumisen takia mulla ei ole mitään jymytarinoita, muuta kuin että jaksoin avata koneen muuhunkin kuin Netflixiin (jes!), kävin kaupassa ostamassa ihka oikeaa ruokaa (pakastimen uumenista tehdyt löydökset on kelvanneet tähän mennessä), ja ehkä jännittävimpänä juttunua olen ulkoiluttanut Mikkiä ja kerännyt mm.kakkoja pussiin. Siinähän on jo aineksia kunnon tarinaan, eikö! :D

Oon selaillut aika paljon Pinterestistä kaikkia syksyisiä asuja, sisustusjuttuja ja (jep, tiedetään että ajoissa ollaan) joulujuttuja. Parhaimmista otan aina screen shotteja talteen, ja käytän niitä sitten shoppaillessa apuna. Can't wait!

Tässä mun viimeisimmistä inspiraatiokuvista top3 Pinterestistä:

 "Home" -kansion kolme parasta just nyt

 Kansiosta "Bedroom" ehdottomasti tämän hetken parhaat

 "Style" - kansion mukavimmat

Kansion "Hius" top3 jatkaa samalla huolettomalla, mukavalla ja helpolla fiiliksellä kuin edellisetkin kuvat


Jepjep!
Ajattelin kirjoittaa ehkä seuraavaksi vähän ihon hoitoon liittyviä juttuja, sillä mulla on aina ollut vähän hankala naamari, ja mielellään vinkkailen siihen liittyen. Oon löytänyt aika hyviä tuotteita, joista osa on ollut käytössä jo monia vuosia, ja osa on uusia tuttavuuksia, jotka on tulleet mun arsenaaliin jäädäkseen.

Mutta nyt aika ryömiä lämpimän peiton alle ja odottaa kauhulla että monelta Mikki huomenna aamulla herättää :D Nimimerkillä aamuneljältäonparasaikaleikkiä.

xoxo







2 kommenttia:

  1. Jee hyvä ahdistelua Emppu :D <3

    -Jolperi
    ps. Jään odottelee ihonhoitojuttua :)

    VastaaPoista
  2. <3 muruset <3 tättärää, siellä se nyt on - romaani ihosta :D

    VastaaPoista